Agent u call centru Hrvatskog Telekoma (m/ž)

Split i Rijeka, Hrvatska

Electus DGS d.o.o. vodeća je agencija za privremeno zapošljavanje u Hrvatskoj.

S ciljem uspješnog nastavka poslovanja za našeg klijenta, Hrvatski Telekom, tražimo odgovornu osobu za rad na poziciji:


 Agent u call centru Hrvatskog Telekoma (m/ž)

(Split i Rijeka)



Tražiš posao jer se "od nekuda mora krenuti"? Želiš stalni posao u kompaniji gdje te i slušalica može odvesti u smjeru karijere iz snova? Ne klikaj dalje, ovo je oglas za tebe!

Iako ti se možda na prvu ne čini tako, ali znanja i vještine koje stekneš na ovoj prvoj liniji s korisnicima mogu biti tvoja direktna karta do blistave magenta karijere. Potvrdili voditelji, menadžeri, IT i brojni ostali experti koji su baš tamo napravili prve poslovne korake u Hrvatskom Telekomu. 😉


Prije nego što se prijaviš, kolege misle da je bitno da znaš…

Tvoje radno iskustvo nam ovdje nije najbitnije. Ako imaš dobre komunikacijske vještine, nemaš strah od telefona i motiviran si za rad, ostatak ćeš vrlo lako naučiti i izbrusiti uz mentore i kolege. Svi su prošli nervozu zvanu "prvi poziv" pa će ti vrlo rado uskočiti sa savjetima.

Prva dva mjeseca bit ćeš u edukacijskom "inkubatoru", gdje ćeš uz mentorstvo učiti sve ono što ti je potrebno za tvoj samostalni rad u jednom od tri tima: tehnička podrška, info telefon i tim računa. A uz to ćeš dobiti i dodatni bonus.

Jednom kada se pridružiš Hrvatskom Telekomu, otvara ti se karijerni svijet neograničenih mogućnosti. Ako želiš konkretne brojke, u prvih šest mjeseci ove godine preko 50 kolega napravilo je svoj karijerni pomak unutar Hrvatskog Telekoma. A ti kroz digitalne edukacije, online learning platforme i interne razvojne programe možeš svoju karijeru usmjeriti onako kako želiš, u Hrvatskoj, ali i cijeloj Deutsche Telekom Grupi


Nudimo:

  • ugovor na određeno vrijeme uz mogućnost dugoročnog zaposlenja
  • mjesečne bonuse usklađene s tvojim poslovnim ciljevima
  • naknadu za topli obrok i prijevoz
  • mogućnost povremenog rada od kuće nakon što skupiš određeno iskustvo
  • plaćenu edukaciju i podršku mentora
  • rad u smjenama koji se dogovara na mjesečnoj razini
  • motiviranu mladu ekipu koja pokreće prijateljsku radnu atmosferu
  • službeni laptop
  • dodatnu Simpa nadoplatu svakog mjeseca
  • digitalna edukacije, online platforme i interne programe s kojima možeš unaprijediti svoja znanja i vještine


Opis posla:

  • zaprimanje poziva i  rješavanje različitih upita, zahtjeva i prigovora korisnika o telekomunikacijskim uslugama, proizvodima i računima 
  • identificiranje potreba korisnika prilikom kontakta te kreiranje prodajnih ponuda
  • prodaja i ugovaranje usluga Hrvatskog Telekoma
  • pozivanje privatnih korisnika sukladno kampanjama i potrebama
  • unošenje podataka u relevantne baze tijekom i nakon svakog kontakta s korisnikom


Uvjeti:

  • minimalno SSS
  • poznavanje osnovnih programa na računalu (MS Office paket, Outlook)
  • razvijene komunikacijske vještine
  • razvijeno aktivno slušanje i prijenos informacija
  • sklonost i spremnost na prodaju proizvoda i usluga
  • razvijen interes prema telekomunikacijskoj tehnologiji i prodaji


Ako voliš telefonirati i uz to želiš raditi u prodaji, možeš se prijaviti putem linka za prijavu.

Više informacija o natječaju možete dobiti slanjem upita na e-mail adresu zivotopis@electus.hr 

Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži krug.

Agent u call centru Hrvatskog Telekoma (m/ž)

Opis posla

Agent u call centru Hrvatskog Telekoma (m/ž)

Osobne informacije
Detalji